دل نوشته...

چت روم | اول چت | شلوغ ترین چت روم کشور
چت روم | اول چت | شلوغ ترین چت روم کشور
دل نوشته...
ن : مشکوک ت : 4 ارديبهشت 1394 ز : 3:45 | +

دلم خیلی گرفته دلم تنگه برای یه نفر که تا وقتی بود قدرشو کم دونستم

الان که رفته خیلی از روزها بغض میکنم و...

اون همه خاطره...خدایا...

مداد و پاک کن و دفتر نقاشی... آدامس خرسی و بعدشم خالکوبی که

خرابش میکردیم و بعدش با آب و صابون پاکش می کردیم.

دیوار بالای رختخواب...هه...کمربند

دلم بدجور تنگه قلبم درد میکنه

بقالی سرکوچه...بستنی عروسکی...تو کوچه بازی کردن...

دلم برای تک تک روزهاش تنگ شده

خدایا پس دکمه ی برگشتن به گذشته کجاس؟

اشکام داره می چکه رو گونه هام

خیلی سخته پشت کامپیوتر بغض کنی و اشکات بریزن رو کیبورد و

تنهاییاتو به کامپیوتر بگی...

پدربزرگ دلم برات تنگ شده نگاه عکست که میکنم بغضم می ترکه

امیدوارم نوه ی خوبی برات بوده باشم...

اون دنیا می بینمت خیلی دوست دارم...خیلی زیاد

نوه ی دومت: نیلوفر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by avalchat021
This Template By Theme-Designer.Com