خیلی خیلی دوست دارم

چت روم | اول چت | شلوغ ترین چت روم کشور
چت روم | اول چت | شلوغ ترین چت روم کشور
خیلی خیلی دوست دارم
ن : مشکوک ت : 4 ارديبهشت 1394 ز : 3:45 | +

دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسر خسته شده بود

یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند

موبایل را زیر بالشش گذاشت و خوابید

صبح مادر پسر به دختر زنگ زد و گفت: پسرم مرده

دختر شوکه شد و چشم پر از اشک شد

بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت

پسره نوشته بود… تصادف کردم

با مشکل خودم رو رساندم دم در خونتون

لطفا بیا پائین میخوام برای آخرین بار ببینمت…

«خیلی خیلی دوستت دارم»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by avalchat021
This Template By Theme-Designer.Com